over ons

Seven customer value management

We zijn compact georganiseerd met in de kern een select aantal business consultants. Onze kracht zit vooral in het realiseren van vernieuwing binnen dynamische omgevingen, zodat talenten en persoonlijk leiderschap tot bloei komen. In de relatie met klanten ligt onze focus op meer waarde voor hun als gevolg van meer waarde voor hun klanten. De resultaten van onze begeleiding en adviezen spitsen zich toe op concreet versterkingsbeleid.

 

Eric de Haan
Auteur van ‘Service Excellence’, ‘De Tao van Service’, ‘Integraal Klachtenmanagement’ en van ‘ServiceGuru’ (spel). Voorzitter van Stichting Gouden Oor en van het Gouden Oor Platform. Jurylid van de Gouden Oor Awards. Docent van de Masterclass Service Excellence en de opleiding tot Gouden Oor Practitioner en van de leergang ‘Service Excellence’ (Beeckestijn).

 

 

Peter Herfkens
Bedrijfskundige/organisatieadviseur, gespecialiseerd in kwaliteit van dienstverlening en veranderkundige processen en trainer en coach in (inter-)menselijke vaardigheden. Hij voerde onder andere klantgerichtheidsprojecten uit bij ING Bank door het implementeren van klachtenmanagement en assisteerde VGZ-IZA bij het verhogen van de klantgerichtheid door het opzetten, organiseren en aansturen van een dedicated callcenter.

 

Fred Langerak
Hoogleraar verbonden aan de vakgroep Innovation, Technology Entrepreneurship & Marketing van de School of Industrial Engineering van de Technische Universiteit Eindhoven. Daarnaast is hij voorzitter van de Nima-C examencommissie. Zijn onderzoeksinteresse ligt op het raakvlak van marketingstrategie en product/dienstontwikkeling. Over deze onderwerpen heeft hij met verschillende co-auteurs artikelen gepubliceerd in internationale wetenschappelijke tijdschriften en nationale vakbladen.