Wie anderen begrijpt bezit kennis. Wie zichzelf begrijpt, bezit wijsheid.
Gouden Oor Practitioner – Gouden Oor Academy
Deze opleiding vertaalt de ISO 10000 richtlijnen voor klanttevredenheid en de Gouden Oor Standaard heel concreet naar de dagelijkse praktijk. Daarbij dienen best practices als praktijkvoorbeeld en ter inspiratie. De opleiding is sterk interactief van opzet, kent veel verschillende werkvormen en creëert veel ruimte voor eigen inbreng en organisatiespecifieke zaken. Zo ontstaat commitment en groeit draagvlak voor het ontwikkelen en versterken van feedback/klachtenmanagement. Meer informatie.
Gouden Oor Training – Gouden Oor Academy
Deze eendaagse training geeft zeer gericht handvatten voor het klantgevoelig omgaan met feedback/klachten en biedt de mogelijkheid om het te oefenen. Centraal tijdens de training staan het belang van ‘service- en klachtminded’ zijn, het klantgericht stroomlijnen van de klantmomenten van het feedback/klachtenproces en communicatieprincipes & -methoden om met feedback/klachten om te gaan. Het KlachtenSpel dient daarbij als amusante en leerrijke afwisseling. Meer informatie.
Strategisch Klachtenmanagement – IIR (NL) & IFBD (Bel)
In deze intensieve Mastercourses leert u alle wezenlijke facetten van feedback- en klachtenmanagement en hoe u deze strategisch verankert in uw organisatie. Het programma omvat in totaal negen modules die telkens worden afgewisseld met interactieve werkvormen. Meer info IIR (Amsterdam). Meer info IFBD (Gent).