workshops service excellence

Wie anderen begrijpt bezit kennis. Wie zichzelf begrijpt, bezit wijsheid.

Masterclass Service Excellence
Tweedaagse Masterclass geïnspireerd op de Europese norm ‘Creating Outstanding Customer Experiences by Service Excellence’ (CEN TS/420) die in 2015. Alle elementen van Service Excellence worden diepgaand behandeld en heel praktisch uitgewerkt. Gedurende deze Masterclass ontstaat een helder beeld van de serviceprestaties van uw eigen organisatie. Op basis daarvan ontwikkelt u een concreet plan van aanpak om Service Excellence duurzaam te organiseren. Deze Masterclass is met name bestemd voor commercieel directeuren, marketing managers, managers customer experience, managers customer service en/of teamleiders klantenservice. Download meer informatie.

ServiceGuru | programma voor excellente service.
Meerdaagse ontwikkelprogramma waarin het draait om een omslag van ‘standaard’ omgaan met service naar een meer klantbetrokken serviceperformance. Managers en medewerkers gaan zich servicewaardiger voelen en gedragen, krijgen meer plezier in service en ontwikkelen meer binding met de organisatie en met elkaar. Download meer informatie.

1 Hour Service
Interactieve clinic waarbij ‘serviceyeopeners’ en een service check het servicebewustzijn wakker schudden. Makers en brekers van service geven vervolgens inzicht in de ‘secret of service’ en leggen de wortels van een ‘service spirit’ bloot. Afsluitend bieden cases van ‘service excellence organisaties’ praktische handvatten om service te versterken. Optioneel: ‘De Tao van Service’ als service reminder. Download meer informatie.

Leergang Customer Service Management (Beeckestijn)
Gedurende 4 maanden staan in 9 colleges beproefde serviceconcepten en wetenschappelijke inzichten op het gebied van customer service centraal. Gedurende de leergang maken deelnemers hun eigen Customer Service-bedrijfsplan, begeleid door professionals uit de praktijk. Meer informatie.