workshops customer service

Wie anderen begrijpt bezit kennis. Wie zichzelf begrijpt, bezit wijsheid.

1 Hour Service
Interactieve clinic waarbij ‘serviceyeopeners’ en een service check het servicebewustzijn wakker schudden. Makers en brekers van service geven vervolgens inzicht in de ‘secret of service’ en leggen de wortels van een ‘service spirit’ bloot. Afsluitend bieden cases van ‘service excellence organisaties’ praktische handvatten om service te versterken. Optioneel: ‘De Tao van Service’ als service reminder. Download meer informatie.

Service Mindfullness
Meerdaagse ontwikkelprogramma waarin het draait om een omslag van ‘standaard’ omgaan met service naar een meer klantbetrokken serviceperformance. Managers en medewerkers gaan zich servicewaardiger voelen en gedragen, krijgen meer plezier in service en ontwikkelen meer binding met de organisatie en met elkaar. Download meer informatie.

In Search of Service Excellence
Vierdaagse leergang waarin de waarde van klantgevoeligheid en service de diepte krijgt die nodig is om meer customer engagement en klantwaarde te creƫren via het ontwikellen van hechtere relaties.

Leergang Customer Service Management – Beeckestijn
Gedurende 4 maanden staan in 9 colleges beproefde serviceconcepten en wetenschappelijke inzichten op het gebied van customer service centraal. Gedurende de leergang maken deelnemers hun eigen Customer Service-bedrijfsplan, begeleid door professionals uit de praktijk. Meer informatie.